Kom langs en blijf samen in beweging
Bewegen is goed voor je – en dat op elke leeftijd!
Bij "Beweglich bleiben mit Inge" staan er lichte oefeningen op en naast de stoel op het programma, die je lichaam en gewrichten op gang brengen. De oefeningen zijn eenvoudig uit te voeren en zijn ook geschikt voor mensen die zich niet meer zo zeker op hun benen voelen.
Het draait om het plezier in bewegen, samen actief zijn en je goed voelen. Voorkennis of een bijzondere conditie is niet nodig – iedereen doet gewoon mee zoals het hem of haar lukt.
Kom langs, doe mee en doe jezelf en je lichaam iets goeds!
Het evenement vindt plaats in de foyer van de multifunctionele zaal.
De ingang bevindt zich achter het gebouw, 2e deur.


