Op 25 juni 2026 om 18.30 uur nodigen wij u uit voor de afsluiting van onze huidige tentoonstelling ‘Samen tegen seksisme’ in het Grüne Büro aan de Alte Markt in Stralsund. We kijken uit naar de komst van twee vertegenwoordigers van de M.I.S.S.-adviescentra voor seksueel geweld, die over hun werk zullen vertellen.
We kijken uit naar de komst van mevrouw Schnabel en mevrouw Herting van M.I.S.S. e.V., het gespecialiseerde adviescentrum voor seksueel geweld, die in een korte presentatie over het onderwerp en hun werk hier ter plaatse zullen vertellen. Daarna is er gelegenheid om op een ongedwongen manier met elkaar in gesprek te komen en de tentoonstelling nog eens te bekijken.
We zouden het op prijs stellen als u zich aanmeldt via kreistagsfraktion@gruene-vr.de. Spontane deelname is natuurlijk ook mogelijk!



